Tee koduleht nähtavaks

KODULEHT NÄHTAVAKS – SEO TEENUS

Kas tunnete, et Teie koduleht võiks olla otsingumootoris leitavam? Soovite, et teie koduleht oleks leitav teatud otsingusõnadega?

Tihtipeale arvatakse, et koduleht muutub ise otsingumootoris nähtavaks peale selle valmimist – paraku see päris nii ei ole. Otsingumootoritel on süsteemid, mille järgi nad valivad lehtede näitamise järjestusi ning olenevalt lehest on alati mitmesuguseid võimalusi, kuidas seda otsingumootori leitavuse jaoks seadistada/optimeerida.

Kuidas saame Teie kodulehte aidata nähtavamaks teha?

KODULEHE ANALÜÜS. Viime läbi kodulehe SEO analüüsi, mille abil tuvastame Teie lehe tugevused ja nõrkused. Analüüsi abil saame Teile välja pakkuda parima SEO strateegia.

MÄRKSÕNADE ANALÜÜS JA VÕRDLUS KONKURENTIDEGA. Uurime välja milliseid märksõnu kasutavad teie sihtkliendid, milliseid märksõnu teie konkurendid ning millised märksõnad võivad tuua müügiedu ja kontakte.

MÄRKSÕNADE OTSING. Selgitame välja Teie ettevõtte jaoks parimad märksõnad mis garanteerivad, et Teie koduleht jõuab õigete silmade ette.

SEO STRATEEGIA LÄBIVIIMINE. Vastavalt analüüside tulemustele koostame efektiivse strateegia ning haldame seda seni, kuni soovitud tulemusteni jõuame.

 

GOOGLE ADS REKLAAMKAMPAANIATE LOOMINE, OPTIMEERIMINE JA HALDAMINE

Kas Teie koduleht sai valmis ning soovite koheselt päringute/tellimuste hulka tõsta?

Google Ads on suurepärane võimalus kodulehe külastatavuse tõstmiseks, sest see toimib koheselt.

Kõige olulisemaks osaks peame seda, et märksõnad, millele kodulehe reklaami teeme, vastaksid soovitavale tulemusele (näiteks kui otsitakse märksõna “auto”, võib otsingueesmärk olla lihtsalt huvi. Küll aga on kasutaja väga kindla eesmärgiga, kui ta otsib märksõnaga “auto ost”).

Viime läbi märksõnade analüüsi, loome kampaaniad koos viimistletud reklaamlausetega ning jälgime kampaaniaid sagedaste intervallidega selleks, et reklaamieelarve võimalikult targasti kasutatud saaks (kliki hindade optimeerimine – alati ei ole oluline otsingumootori tipus olla, sest vastavalt valdkonnale uuritakse pakkumisi enamasti erinevatest kohtadest. Küll aga võib kliki hinna vahe olla otsingukeskkonnas esimese ja teise koha vahel märgatav).

KODULEHE ANALÜÜS. Uurime, kuidas Teie kodulehe ostuprotsess välja näeb, kuidas leht senimaani toiminud on ning mida annaks parandada selleks, et parimaid tulemusi tagada.

KONKURENTSI ANALÜÜS. Selgitame välja, milliseid vahendeid konkurendid kasutavad ning uurime nende müügitsükleid selleks, et Teie kampaaniat targemini üles ehitada. Teades konkurentide müügi- ja reklaamlauseid, saame luua eristuvaid reklaame, mis jäävad potentsiaalsetele klientidele silma.

MÜÜGITEKSTIDE JA REKLAAMLAUSETE LOOMINE. Kirjutame Teie kampaaniatele tabavad müügitekstid, mis aitavad reklaamidel paremini otsijaid ja potentsiaalseid ostjaid kõnetada.

KODULEHE SEADISTAMINE. Paigutame Teie kodulehele süsteemid, mis aitavad mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning paremini mõista külastajate tegutsemist lehel.